close

 

Release My Soul   【釋放我的靈魂】

**Oh Take a look in the mirrow you look so sad 
【Oh 在鏡子中看到的你是如此的悲傷】
It's so cold like that winter market we used to go 
【寒冷的就像我們曾經去的那個冬季市場】
I don't cry anymore but I feel so hurt 
【即使是覺得受傷我也不會再哭泣】
So I don't need you to close to me 
【所以也不再需要你的靠近】
You don't hear me so you said 
【你不再聽到我的消息 所以你會說】
I don't know why things have changed since yesterday 
【我不知道為什麼從昨天開始 一切就變了】
This could be love again 
【可能是因為我還愛著你吧】
All I need is you 
【我需要的 僅僅是你而已】
Come back I'm waiting anytime 
【回來吧 無論何時 我都在等著你】
The heavy rains come
 
【大雨傾瀉而下】
Still I miss days with you 
【我仍然在想著和你一起的日子】
I can't look into your face 
【我不再敢看著你的臉】
Oh Feeling blue and looking back again 
【Oh 悲傷的感覺蔓延 而我沉浸在回憶中】
Please come back to me 
【請你 回到我的身邊吧】**<Rep.>
To stay with you 
【想要永遠陪著你】
You're the world to me and dreaming on 
【對我而言 你就是我的世界 我期盼著】
So you can take my sword for you 
【可以再次成為你的劍】
How do you feel so fine 
【現在 你的感覺還好嗎】
You're the world to me and dream on
 
【對我而言 你就是我的世界 我夢想著】
You stole my heart so long ago 
【很久以前 你就佔據了我的心】
Oh I release my soul so you feel my song
 
【我釋放了我的靈魂 你終於聽到了我的心聲】

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chang 仁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()